Drivery do Tekramow

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 19 Mar 2001, 07:36:57 CET

[Friday, 16 March 2001], Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):

> Żadnych.
>
> DC-390U2W na SMP (2xCeleron 433, płyta Abit BH6)
> DC-390U2B na SMP (2xPIII 700, płyta Gigabyte cośtam -- nie pamiętam
> oznaczenia).
>
> Pierwszy pracuje od roku (RedHat) -- żadnych problemów, drugi od
> paru tygodni (PLD), również bez bólu.
>
> DC-395U na jednoprocesorowej maszynie, na płycie Asus P3B-F też
> chodzi pięknie (PLD, kernel paczowany łatkami z ftp.tekram.com
> właśnie), ale póki co nie mogę przejść na 2.4.x, bo nie ma (nie
> było?) do tego kernela sterowników. :(

DC-390U2W na HOT557 (Pentium-166) - zadnych problemow jadro (ostatnio)
2.2.18, sterownik z jadra (sym53c8xx).

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.