install

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 20 Mar 2001, 10:59:46 CET

On Tue, 20 Mar 2001, Slawomir Hess wrote:
> zaczelo sie od tego, ze prowizorka nie znalazla podstawowych
> pakietow.
tzn? Od początku: z czego instalowałeś, jak itp.

> a skonczylo sie na tym, ze system nie wpuszcza root'a
> (echo "CONSOLE /etc/securetty" >> /etc/login.defs").
co to znaczy nie wpuszcza roota?

> co pomiedzy?
> to, ze np. jadro nie ma wkompilowanej obslugi ext2. brrrr.
tak jest. Za to przy normalnej instalacji tworzy sie initrd - i na nim
jest ext2

> a pierwsza rzecz, ktora naprawde mnie wnerwila to wylatujace XFree.
> (seg fault core dumped). i dlaczego nie 4.0 ?
??? nie 4.0? To co i skąd instalowałeś?

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...