install

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 20 Mar 2001, 22:12:19 CET

On Tue, Mar 20, 2001 at 10:00:44PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli ktoś w tej sytuacji jeszcze nadal się upiera, że prowizorka jest
> wystarczająca to ma ładna ilustrację tego, ze tak dokładnie nie jest.
> Instalator *powinien wymusić wykonanie wszysytkich niezbędnych operacje*
> po to żeby nie trzeba było samemu pamietać co trzeba zrobić i w jakiej
> kolejności. Na sam koniec takze powinien wywołać restart całości.

Ciekawe czy jak juz bedziemy mieli instalator z gwizdkiemi, prycznicem,
i obsluga przez RC po irde i koleszka zapmnij jakie haslo wpisal to tez bedzie
niewystarczajacy. Idziesz w zla strone instalator sluzy do instalowania
nie do prowadzenia za reke a przy pomocy prowizorki ozna to perfekcyjnie zainstalowac.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik