texconfig

Czw, 22 Mar 2001, 19:11:44 CET

On Thu, 22 Mar 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Nie byłbym tego taki pewnien. TeX to baaardzo dużo plików i do wieeelu
> znich się odwołuje przy przetwarzaniu jednego dokumentu. Gdyby UNIXy
> były takie w tym dobre, to "locate" nie byłoby potrzebne ---
> wystarczyłby "find".

Powiedziałbym, że nawet za bardzo nie musiałbym testowac czy rzeczywiście
wpłynie to w sposób wydatny na prędkość pracy tetexa. Dlaczego ? ano
dlatego, że co co pamietają wczęsniejsze wersje lub zagladaja do innych
implemntacji narzędzi do texa znaja przypadki kiedy to całkiem dobrze
chodzi po mimo dużej ilości plików.