install

Piotr Meyer aniou w webcorp.pl
Wto, 20 Mar 2001, 23:29:54 CET

On Tue, Mar 20, 2001 at 10:00:44PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli ktoś w tej sytuacji jeszcze nadal się upiera, że prowizorka jest
> wystarczająca to ma ładna ilustrację tego, ze tak dokładnie nie jest.
> Instalator *powinien wymusić wykonanie wszysytkich niezbędnych operacje*
> po to żeby nie trzeba było samemu pamietać co trzeba zrobić i w jakiej
> kolejności. Na sam koniec takze powinien wywołać restart całości.

Ależ wprost przeciwnie! Jestem zachwycony prowizorką. Mała, elastyczna,
wygodna. Używam jej nie tylko do instalacji, ale też jako 'dyskietki
ratunkowej'. Jedyne, co można/wypadałoby do niej dodać, to albo
konkretny opis (np. na 4 konsoli, z możliwością przesuwania góra-dół),
albo skrypt pytający się krok po kroku (AFAIR jak np. w OpenBSD).

Pozdrawiam,

--
Piotr MEYER - WEB Corporation Polska