install

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Śro, 21 Mar 2001, 08:55:10 CET

Khm :<
precz z instalatorem !
prowizorka jest super !
(to w skrocie) a powaznie to naprawde prowizorka jest wystarczajacym w 100%
nazedziem ponoc na nowycfh dyskietkach przywrocony jest znowu opis jak
zainstalowac (nie wiem bo nie widzialem ale tak mnie zapewnial o ile pamietam
sebastian) jezeli moja slaba pamiec mi dobrze mowi to selrpm jest skryptem wiec
wystarczy dodac dwie linie:
echo "Ustaw haslo root"
chroot /dest /usr/bin/passwd
i po krzyku (moze lepiej nawet to dodac w doit ??? ale to juz daje pod rozwazenie).

Czytanie ciagle o nowych koncepcjach intalera PLD staje sie coraz bardziej nudne
i powoli meczace :< (narzedzi do instalacji PLD mamy az <b> za duzo </b>)
problem polega nie na instalerze tylko na opisie procedur instalacji i tyle wlasnie
nam zostalo do zakonczenia tego tematu (co nie znaczy ze instalatory nalezy
przestac rozwijac).

Instaler chyba sal sie tzw. tematem zastepczym i wygodna wymowka dla:
1. tych co nie maja pojacia co instaluja (nawet super instaler nie zrobi selekcji
pakietow ktore sa niezbedne pod okreslone potrzeby jezeli czlowiek przy klawce
nie ma pojecia jakie pakiety chce zainstalowac :<)
2. tych co nie chca widziec niedociagniec PLD

Proponuje chwilowo naprawde wstrzymac prace nad nowymi koncepcjami a dopiescic
to co mamy (jest naprawde jeszcze wiele do zrobienia a PLD i jego prawdziwa
potega to nie nic zwiazanego z instalerem).

Z pozdrowieniami:
(znudzony troche tematyka instalerow PLD)
inglod

PS. Mam za soba juz sporo instalacji PLD nie uzywam wuch'a ze zwgledu ze
systemy instalowane p[rzezmnie maja z regoly za slabe paramatry i nie mam
czasu czekac az sie pokarze mi ekran a co dopiero cos wykona w wuchu.
Prowizorka jest naprawde wystarczajaca (czasami sa standardowe problemy z tocfile
co czesto wymusza generowanie nowego ale do tego sie przyzwyczailem :> ).
Dlatego od razu uprzedzam ze w tym wypadku wiem co mowie (pomimo ze
w wiekszosci wypadkow jest odwrotnie ;) ).