install

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Śro, 21 Mar 2001, 10:37:47 CET

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "gawarim pa polski" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, March 21, 2001 9:14 AM
Subject: Re: install

> [..]
>
> Kurcze przestańcie pleść bzdury.
[..]

:>

To moze mi powiesz jaki jest przewidywalny czas powstania takiego instalatora ktory
to wszystko bedzie robic ??
Mamy juz 3 rozwiazania i zadne nie jest doskonale (a napewno dluuugo jeszcze nie
bedzie do tego stopnia automatyzacji jak piszesz).
Tak zaawansowane instalacje jak mowisz malo kto bedzie stawial bez podstawowej
wiedzy wiec pomimo ze bedzie klnac docelowo sobie pewnie rade da.
Jezeli od dluzszego czasu slyszy sie tylko o problemie instalator i wciaz poswtaja jego
nowe koncepcje (a to to a to tamto i podobne komentarze) to powiem ci ze
instalator o ktorym drogi Tomku piszesz niepowstanie nigdy (czytaj czas realizacji
projektu od dzis do nieskonczonosci).
Jezeli przeprowadzasz 100 instalacji serwerow utworz plik dla prowizorki
z podstawowa pula pakietow ktore instalujesz (ja tak wlasnie robie) i po krzyku
tak naprawde to nie problem narzedzia a umiejetnosci poslugiwania sie nim.