install

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Śro, 21 Mar 2001, 12:32:50 CET

----- Original Message -----
From: "Sebastian Zagrodzki" <s.zagrodzki w mimuw.edu.pl>
To: "gawarim pa polski" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, March 21, 2001 12:14 PM
Subject: Re: install

>wykonanie "passwd" nie jest wcale obowiązkowe
>/me na ten przykład na ogół wykonuje:
>
>useradd -m <username>
>passwd <username>
>visudo
>
>Więc, jak widać, nie ma wcale reguły. Czasem ktoś w ogóle nie ustawi
>hasła, tylko wpisze do pam.d/login "nullok" i też będzie dobrze.

Dokladnie tak i dlatego bylem raczej na poczatku za opisem a nie wymuszaniem
potega PLD jest to ze wlasnie jest taki oporne czytaj: trzeba wiekszosc rzeczy
robic recznie co przy serwerze ma o tyle znaczenie ze moje niektore istalacje
maja sporo ponizej 100 pakietow jak bym byl adminem oczekujacym 100%
automatyzacji to pewnuie bym zostal swego czasu przy RH a nie przenosil sie na PLD.