install

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 21 Mar 2001, 12:43:06 CET

On Wed, 21 Mar 2001, Paweł Kołodziej wrote:
> imho bardzo dobrze, ze niemamy monolitycznego instalatorta.
> Natomiast prosze zwrocic uwage na fakt, ze z obecnych skladnikow mozna
> zlozyc kilka roznych wersji instalatora modularnego:
> ash + prowizorka
> ash + wuch
> automatolek + wuch
> automatolek + prowizorka
> mi osobiscie taki model (kilka wymiennych modulów) bardzo odpowiada.
pomijając fakt, że można też złożyć takie zestawienia:
ash + parted
ash + zwykły rpm
itp, wszystko w formie resuce-diska.
A w ogóle samo zestawienie
ash
jest fajne :)) Ja np. tym kopiowałem duże ilości dysków - używając
dołączonego na pierwszej dyskietce dd.
A przy zestawie:
ash + eth + net
udało mi się rozdystrybuować obrazy dysków dla kilkudziesięciu maszyn
po sieci.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...