Gdzie moja poprawka do manuala?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 21 Mar 2001, 16:59:03 CET

Roman Werpachowski <roman w student.ifpan.edu.pl> writes:

> Jakiś czas temu dodałem (maluteńki) kawałek do dokumentacji w
> PLD-doc/docdevel/pld/develmanual.docb. U kogo mam się upomnieć, żeby
> wersja HTML w CVS została zbudowana, co by poprawka była widoczna?

PLD-doc/docdevel to jest stary moduł on wymagał żebyś sam przebudował do html
i puścił htmle do cvs i wtedy powinny pojawić się na www. Ale tego nie
rób bo prawdopodbnie dzisiaj zastąpię to co jest na na www
dokumentacją z nowego modułu PLD-doc/doc

Twoja poprawka jest już w PLD-doc/doc,
(teraz jest to w pliku PLD-doc/doc/pld-devel/pl/develmanual.docb)
zobacz automatycznie uaktualniany co godzinę wynik przetwarzania:
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc

Teraz poprawianie dokumentacji jest proste, po prostu poprawiasz plik,
commit i o pełnej godzinie poprawka będzie na www.
Czytaj PLD-doc/doc/README

Zapraszam współpracy przy dokumentacji w nowym module, teraz to proste:
# cvs co doc
# $EDITOR plik
# cvs ci plik

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)