install

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 10:49:13 CET

On Wed, Mar 21, 2001 at 10:53:14PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Dobra, spoko. Ale IMHO presizer juz jest, nazywa sie fdisk.
Nie wiem jak z multidev, podejrzewam vi o odpowiednia funkcjonalność.
Ale na tym naprawde sie nie znam.

> 2) kickstart.
>    Jeżeli każda z aplikacji składowych instalatora jest możliwa do użycia
>    wsadowo, nieinterakcyjnie to zamiast bawić sie tak jak w RH w tworzenie
>    specjalnego kawałka softu zarządzajacego bezobsługową instalacją według
>    zadanych z góry parametrów to odpada nam pisanie takeigo kawałka softu
>    na rzecz generatora skryptu i instalaki która bezie mogła działać w
>    takim reżimie.

No cóż, zawsze można fdisk coś na stdin przekierować.

Wake up,

cvs get bootdisk
cd bootdisk
make prep
make

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

e9 8d 65 00 9d fe 9a f5 b9 dd c9 ac 2b 4f f5 ca 01 21 17
60 67 02 93 ff bd d1 72 5c 28 06 14 3a 69 63

Semtex supercomputer Clinton Marxist Treasury security DES
AK-47 KGB Nazi cracking fissionable SDI colonel radar
counter-intelligence Honduras CIA Rule Psix Waco, Texas