install

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 12:54:39 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 11:00:15AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 22 Mar 2001, Michal Moskal wrote:
> [..]
>
> Bardziej do tego nadaje sie parted.

Wszystko jedno.

> [..]

> Próba insytalacji kernela BOOT kończy się konflikten z rególarnym
> kernelem.

What can I do about it? Sam widok tego speca mnie przeraża,
ja sie bawiłem w chrootcie.

BTW: na ftp://aleph-0.dhs.org/pub/PLD/automateusz/
jest testowa wersja bootkietki z automateuszam.
(zbudowana dzieki uprzejmosci Łukasza, ktory uzyczyl
hosta), do pelnego szczescia brakuje mu jeszcze rc-boot
w pakiecie. Jakby byli jacys chetni do testow, to
prosze o uwagi.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

I've run DOOM more in the last few days than I have the
last few months. I just love debugging ;-)
	-- Linus Torvalds

PLO Nazi Qaddafi FSF FBI plutonium colonel Ft. Bragg Panama
PLO Honduras CIA colonel terrorist Legion of Doom NSA
[Hello to all my fans in domestic surveillance]
$400 million in gold bullion class struggle fissionable