kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 15:19:47 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 03:15:56PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Nie tyle w 16 bitach ile w trybie rzeczywistym. Wiem, czepiam się.

Ja tam nigdy nie wiem co to ten rzeczysity a co realny
a co costam. Jak napisze 16 bitow to wszyscy wiedza o co chodzi :>
A rzeczywisty to nawet nie wiadomo czemu sie tak dziwnie
nazywa...
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

happiness, adv:
        Finding the owner of a lost bikini.

cryptographic Ft. Bragg DES $400 million in gold bullion
kibo South Africa Panama NSA colonel Ft. Meade Peking Nazi
Clinton kibo KGB SDI supercomputer strategic colonel
smuggle