texconfig

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Czw, 22 Mar 2001, 15:38:37 CET

Dnia 22 mar 2001 o godz. 15:05:15 +0100,
Sebastian Zagrodzki <s.zagrodzki w mimuw.edu.pl> napisal(a):

> wcale nie jest - texconfig dalej marudzi...

Chodzi Ci o to poniższe?

[root w pipok /root]# texconfig
Error: kpsewhich cannot find file XDvi

Ja poszedłem krok dalej i przeczytałem 'man kpsewhich'. :)

Potrzebuje odświeżenia informacji o plikach tetexa, co się robi
poleceniem: 'mktexlsr' -- po jego wykonaniu texconfig startuje jak
trzeba.

W związku z powyższym, albo trzeba tak, jak pisze kloczek, poprawić
texconfiga, albo dopisać wykonanie 'mktexlsr' do postinstall scripts
w pakiecie xdvi.

Pozdrawiam
Orr

PS. Czy, póki texconfig jest taki, jaki jest, pakiet xdvi nie
powinien być na liście pakietów wymaganych przez tetexa?

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |