Kernel 2.4, ide w modulach i HPT370 - ACPI jest do DUPY

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Czw, 22 Mar 2001, 16:29:18 CET

[niedziela, 18 marzec 2001], Marcin Chojnowski napisał(a):

> Witka Jan,

> ja pracowałem na asusie A7V i nie miałem żadnych problemów, tylko tyle że
> tamten kontroler to Promise :>
>
> Ale system łazi z tego kontrolera bez problemu ;>. Może sterowniki HPT są
> zwalone bo generalnie to raczej ten problem nie występuje.

Problem się rozwiązał przy pomocy parametru acpi=off i późniejszemu
poprzestawianiu przerwań tak żeby ACPI nie było na tym samym IRQ co HPT.

Po kiego wogóle nam ACPI? Ja mam z tym _tylko_ kłopoty, czy są jakieś
rozsądne argumenty żeby to zostawić? Lenistwo w postaci "nie chce mi sie
naciskać wyłącznika na obudowie" takim nie jest.

Janek