kilka drobiazgow o perlu

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 1 Maj 2001, 21:00:49 CEST

Tak sobie gadaliśmy z kloczkiem o pakietach perlowych i wyszło nam klika
drobnych problemów:

[kloczek] a czy reszta konfliktowych jest w takim
	razie do wywalenia czy raczje do opracowanai i poprawienia ?
[msg(kloczek)] Devel-Peek i Dprof IMHO do wyciecia
[msg(kloczek)] a DB_File nie wiem, ten modul to niezla kicha, trzeba by to
		omowic na liscie
[msg(kloczek)] XML-DOM jest do wywalenia
[msg(kloczek)] HTTPD-User-Manage i Pod-GroveBuilder do opracowania
[msg(kloczek)] SNMP_Session zrobie sam

W zwiazku z tym prośba do speców od perla - zajrzyjcie do
HTTPD-User-Manage i Pod-GroveBuilder może komuś uda się je zmusić do
działania, ja nie jestem w stanie znaleźć/poprawić modułow które
wychodzą w requires.

I druga sprawa - co z DB_File i innymi *DB*_File, czy bierzemy je z
głównego pakietu, czy z osobnych modułów? Przed odpowiedzią na to
pytanie polecam lekturę README z DB_File.

Janek