lyx

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 2 Maj 2001, 18:10:32 CEST

On Wed, May 02, 2001 at 01:18:14PM +0200, GoTaR wrote:
> AFAIR jak mi się toto pojawiało (dawno dawno temu, widać nadal nie
> zrobione jak trzeba, a i pewnie xforms są dalej niedostosowane do xkb)
> to pomagała rekonfiguracja.

Dzięki uprzejmości chłopaków z #pld (szególnie arekm - thx) zrobiłem -
xfs jest potrzebny :)

Jednakże pomimo kombinowania jak koń pod górę nie mogę wpisywać pliterek
(pomimo, że np mogę je wpisywać w vi i później otwierać doument w lyxie
:) ). Lyxowa transformacja do pdf też nie chce mi działać (ale to
załatwiam z konsoli) :)

--
Jarosław Kamper		   jack w jack.eu.org	         UIN: 35713516
http://jack.eu.org		        Registered Linux User # 165846