2.2.19 i qnx skopane? :(

alchemyx@uznam.net.pl alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 3 Maj 2001, 17:02:01 CEST

[czwartek, 03 maj 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Czyli patch do qnxfs w takim razie należałoby uznać za kopnięty ?
> Co tak dokąłdnie się dzieje ? jakieś bliższe objawy ?
> Tak wogóle to czy przypadkiem mount nie musi być tu łatany na okazje
> nowego fs ?

Nie mam bladego pojęcia. Jak na mój mały misiowaty rozumek to jest tutaj
jedyni rozbieżnośc w nazwach qnx4 jest teraz, apowinno być qnx4fs.
Niestety nie potrafię czegoś więcej o tym powiedzieć, bo nie wiem :)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter