FHS

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 4 Maj 2001, 11:38:32 CEST

Zrobiłem masowy update po powrocie w weekendu i oto moje uwagi:

1. FHS -> Cdrom mam mountowany w innym katalogu, a w /mnt mam tylko link
do odpowiedniego katalogu. Instlacja mi się wyłożyła, ponieważ cdrom był
zamountowany ("62:FHS błąd: unpacking of archive failed na pliku
/mnt/cdrom: cpio: chown nie powiodło się -System plików wyłącznie do
odczytu"). Grzecznie więc odmounowałem cdrom i... zlikwidowano mi link'a,
a zrobiono katalog.  To jest bez sensu.

2. gnome  -> wyrzuca taki komunikat:
grep: /var/lib/lib/scrollkeeper/scrollkeeper_docs: Nie ma takiego pliku ani katalogu

[root w blues root]# rpm -qa |fgrep scroll
scrollkeeper-0.1.4-2

To na razie tyle...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message: