Spier***** patch na na readline

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Pią, 4 Maj 2001, 12:58:49 CEST

On Thu, May 03, 2001 at 12:47:36 +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> [...]
> nazwa jest myląca, a brak jakiegokolwiek opisu patcha zdaje się
> potwierdzać moje przypuszczenia. Podpowiem: ten wspaniały jednolinijkowy
> patch robi po każdym naciśnięciu klawisza reset biblioteki, taki jaki
> normalnie ma miejsce po otrzymaniu SIGWINCH (zmiana rozmiaru terminala)
> co pociąga za sobą wyczyszczenie linii poleceń i ponowne jej
> wyrysowanie. I stąd się bierze to migotanie. IMO patch został zrobiony
> przez idiotę - to tak jakby wysiadać i wsiadać do samochodu tylko po to,
> żeby poprawić ustawienie lusterek, bo przecież robi się to po wejściu do

Nie nie nie - powoduje to także to, że jeśli przed zakończeniem
wykonywania polecenia wklepiemy jakieś znaczki to pojawią się one jak
trzeba - za promptem.

Pisząc w trakcie owych 5 sekund, kiedyś było:

[gotar w os gotar]$ sleep 5
aksjdalskjdlaskdjalsd[gotar w os gotar]$

a teraz jest:

[gotar w os gotar]$ sleep 5
[gotar w os gotar]$ aksjdalskjdlaskdjalsd

Migotanie jest efektem ubocznym, u mnie widocznym poza tym jedynie gdy
polcenie nie mieści się w jednej linijce; gorzej jeśli to zachodzi na
dole ekranu - wtedy przerysowywanie jest strasznie denerwujące.

> W związku z powyższym mam dwie prośby:
> 	1. Wywalić ten patch, albo zrobić go poprawnie.

Prawidłowo reset powinien być wykonywany tylko w momencie pojawiania się
promptu. Czy readline jest informowana o tym fakcie?

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>