Jak kompilowac prowizorke?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 4 Maj 2001, 19:35:50 CEST

Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> writes:

> Witam!
> Jako ze ostatnia wersja bootkietki (17.01.2001) ma problemy
> z zaleznosciami rpm-a, postanowilem skompilowac to co jest w cvs-ie.

Jakbyś chciał jeszcze bootkietkę kompilować to zaciągnij moduł bootdisk
z -r requires_root, obecna wersja jest jeszcze nie dokończona

> Zrobilem: cvs get prowizorka, cd pprowizorka, make i po doinstalowaniu
> brakujacych devel-i kopilacja wywala sie z komunikatami jak nizej,
> a z tym to nie wiem co mam juz zrobic. :((

> /usr/include/rpm/header.h: In function `headerFreeData':
> /usr/include/rpm/header.h:542: warning: comparison of unsigned expression < 0 is always false

Warningi z rpmlib, nieważne

> /usr/bin/ld: cannot find -ldb1

Brakuje Ci db1-devel

Może być też kwestia trurliba - w prowizorce jest trurlib ale
ja mam trurliba najnowszego z pakietu (na ftepie jest)
i z nim się linkuje (nie wiem jak działa :( )

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)