avi

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 5 Maj 2001, 11:55:24 CEST

On Sat, May 05, 2001 at 09:11:21AM +0200, alchemyx w uznam.net.pl wrote:

> ftp://uznam.net.pl/pub/linux/pld
> tylko niech ktoś się na mnie poskarży :P

Chciałbym tylko donieść, że plik w32codec.zip nie znajduje się w
miejscu, które określa .spec (404 not found), a na
ftp://vip.server.pl/pub/linux/X/video/MPlayer/w32codec.zip

Paczka ładnie mi się zbudowała/zainstalowała i działa. Okazało się, że
do płynnego odtwarzania celeron 366 i 128 ramu to troszeczkę za mało :(
(mam szarpnięcia mniej więcej co 0,7 sekundy).

BTW: jest może jeszcze jakaś możliwość nałożenia napisów na film? ;)
--
Jarosław Kamper		   jack w jack.eu.org	         UIN: 35713516
http://jack.eu.org		        Registered Linux User # 165846