Syslog-ng i qmail (i o syslog-ng.conf)

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Sob, 5 Maj 2001, 12:40:49 CEST

sobota,  5. maj. Maciej 'Agaran' Pijanka pisze:

> obecnie syslog-ng ma duuzo prostrzy plik conf defaultowy
znaczy sie od kiedy? bo u mnie to kilka plikow niepotrzebnie
puchlo podwojnie (np. od logow z ipchains, maili, ppp itp)

> iirc jeden cel bez filtrow.. a potem sie to dostosowywuje..
tzn? afaiu logi sie dubluja? ma tak byc?

> ciezko bedzie zrobic jakas automagiczna na schemat logowania
moze uproscic w ten sposob, ze odpowiedni poziom loga i facility
ma swoje pliki i koniec? mi sie to czytelne wydaje. nie chodzi
o zadna rewolucje, bo czesciowo tak to dziala, ale jednak za duzo
mi smiecil i musialem to troche odchudzic.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}