Co z util-linux i kbd?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 5 Maj 2001, 13:54:37 CEST

Cześć,

W obecny zestawie z ftpa kbd-1.05-2 i util-linux-2.10s są w konflikcie
(manual do kbdrate). Najnowsze util-linux-2.11b (gdzie w specu nie ma
już tego manuala) z cvsa są skopane - Misiek usiłował poprawiać logina
ale u mnie nie działa (raz się mogę zalogować raz nie ale częściej nie)

Proponuję wrzucić 2.11b do brancha a na buildery puścić 2.10s z usuniętym manem kbdrate
Co wy na to?

A może komuś działa 2.11b?

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)