PHP + apache

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Nie, 6 Maj 2001, 14:29:33 CEST

On Sun, 6 May 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> budowaniu php. Po za tym nic nie wiem jak na razie o wynikach używanoia
> php 4.0.5, a wartoby wiedzieć którą wersje puszczać do przebudowania.

4.0.4pl1 chodzi jak marzenie, wiec jesli nie ma "wyzszych" powodow to
4.0.5 najwyzej do testow, ja tam zauwazylem jedna ciekawostke ale watpie
by to kogos wiecej interesowalo wiec mi wystarczy jak bedzie w test. ;)

4pl1 chodzi pieknie z 1.3.17 jak i 1.3.19 nie zauwazylem problemow z mysql
i gd jak to kiedys mialo miejsce. Dobrze by bylo tego nie zepsuc.

To takie moje 2 grosze....

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic