PHP + apache

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 6 Maj 2001, 15:33:02 CEST

On Sun, May 06, 2001 at 02:29:33PM +0200, Rafal Dziedzic wrote:

> 4.0.4pl1 chodzi jak marzenie, wiec jesli nie ma "wyzszych" powodow to
> 4.0.5 najwyzej do testow, ja tam zauwazylem jedna ciekawostke ale watpie
> by to kogos wiecej interesowalo wiec mi wystarczy jak bedzie w test. ;)
>
> 4pl1 chodzi pieknie z 1.3.17 jak i 1.3.19 nie zauwazylem problemow z mysql
> i gd jak to kiedys mialo miejsce. Dobrze by bylo tego nie zepsuc.
>
> To takie moje 2 grosze....

To jeszcze pare moich groszy.
PHP 4pl1-8 (nie wiem jak -12) przy dosc duzym obcizeniu apache
powoduje zawieszenie sie procesow httpd. Niestety nie udalo
mi sie sprawdzic dlaczego. Po przekompilowaniu php z obcjami takimi jak
mi osobiscie potrzeba (mysql, imap, apxs) biega jak nalezy.
oczywiscie z nalozonymi wszystkimi patchami.

Bylo o tym jakis czas temu.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'