glib, gtk+ - pytanie.

Pon, 7 Maj 2001, 10:39:46 CEST

On/Dnia Mon, May 07, 2001 at 09:29:58AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)

> Hmmm, _Wszystich_ ???
[misiek w arm misiek]$ rpm -q --whatrequires gtk+ | wc -l
     96

:-)

> To i teraz nie zawsze sie udaje :(((
> w kolejnosci na co mam zwracac uwage ?
zobacz kilka poważniejszych typu gnome/gimp i jak się nie będzie kompilowało
to nie ma jeszcze sensu w 1.3 się ładować (choć antialiasing, unicode i inne bajery
w 1.3 są kuszące ;-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]