co to jest pango ???

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 7 Maj 2001, 12:37:21 CEST

On Mon, 7 May 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

[...]
> a dlaczego ma zależeć od qt?

> To zależy czy nie zależy? :-) Tzna da się bez xowych libów skompilować pango?

WYMAGA X11, tzn. ta wersja ktora jest w repo wymaga.
Zaraz sprawdze, czy uda mi sie skompilowac pango _bez_ X11

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}