ANONS: dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 8 Maj 2001, 10:58:23 CEST

Cześć,

Właściwie to nie anons tylko przypomnienie, że jest dokumentacja
(w większości do zrobienia ;-)
Moduł doc (jest w katalogu PLD-doc).

Instrukcja obsługi (z serii dla opornych):

# cvs co doc
# $EDITOR i pisać, pisać, pisać
# cvs ci

Nie trzeba znać dobooka - wystarczy pisać czysty tekst
między <para>...</para>

Nie trzeba również obawiać się że się coś zepsuje! W razie gdy ktoś
coś niepoprawnie napisze, dostaję maila od automata i poprawiam.
(chociaż jak ktoś chce mi pomóc to może zwalidować przed commitem, o
tym jak to zrobić w doc/README)

I tyle. Po każdym commicie o pełnej godzinie robi się konwersja do
html i wynik jest od razu na www.pld.org.pl w Dokumentacja (aktualnie
to link na moje konto na team, na którym ten automat tymczasowo się
znajduje)

Aktualnie najważniejszy jest pld-admin-guide. Jest w nim podstawowa
struktura rozdziałów, która należy wypełniać treścią
(podgląd http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/pld-admin-manual/en/index.html)

Zapraszam!

A jak ktoś chce się docbooka poduczyć to na linuxdoc.org jest
LDP Author Guide, w chwili obecnej już bardzo sensowny dokument.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)