Kompilacja wucha

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 10 Maj 2001, 15:03:44 CEST

On Thu, May 10, 2001 at 02:46:19PM +0200, Stacho Pal wrote:
> Witam!
> Wlasnie usiluje skompilowac wuch'a z cvs.
> Kompilacja wywala sie w sekcji 'server'
> z komunikatem: pgsql/postgres.h: No such file or directory
>                pgsql/libpg-fe.h: No such file or directory
> Pomimo zainstalowania pakietow z postgresem nadal brak
> powyzszych plikow. Jak to 'naprawic'??
Po pierwsze zmieniła się wraz postgresem 7.1 lokalizacja
plików nagłówkowych. wuch powinien szukać ich w postgres/*.
Po drugie nie ma tych plików w postgresql-devel (nie ma wiele
innych plików, które powinny być), chyba, że ich już nie
ma w postgresie jako takim. Ja mógłbym się tym zająć
najwcześniej za tydzień, jeśli nie później. Ktoś na ochotnika?

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>