autoconf + gettext HOWTO

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 12 Maj 2001, 21:31:44 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.wa-wa.pl> writes:

> Chyba sobie to jednak odpuszczę. Nie mam czasu/nie chce mi się tego
> wszystkiego czytać. Już kiedyś próbowałem i wymiękłem ;(

Ja tego nigdy od zera nie robię, znajduję podobny program (w sensie używający
podobnych featurów), kopiuję stamtąd pliki i kombinuję dalej.
To jest najprostrza metoda.

> Program na zaliczenie. Implementacja algorytmu EKE (Encrypted Key

Jeśli to tylko dla Ciebie program to może być szkoda czasu.
Ale warto raz zrobić to wejdzie w nawyk.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)