Argh!!! SSH

Nie, 13 Maj 2001, 10:06:17 CEST

On/Dnia Sat, May 12, 2001 at 02:06:03AM +0200, Michal Kochanowicz wrote/napisał(a)
> :)))
> Przyłączę się, bo też się ostatnio na tym przejechałem. Otóż we
> wcześniejszych wersjach ssh (pakietu?) restart wykonywany po rpm -U
> powodował jedynie ubicie głównego daemona ssh, pozostawiając aktywne
> sesje. Ostatnio się to zmieniło, i to w tak wredy sposób, że (u mnie) po
> restarcie daemon się już nie podniósł. A że w/w upgrade wykonywałem po
> ssh więc trochę się zdziwiłem: nie dość że mnie rozłączyło, to jeszcze
> nie miałem możliwości ponownego zalogowania się.
To był mały bug w specu... W efekcie sshd zamiast tworzyć sshd.pid
(który jest używany przez killproc()) w /var/run tworzył w /etc/ssh.
Najnowsza wersja pakietu jest już ok ale z tego co Tomek napisał
o RH/MDK wynika, że może to zmienię już na poziomie killproc() tak
by ubijało wszystkie więc lepiej się do screena przyzwyczajać :-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]