Argh!!! SSH

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 13 Maj 2001, 10:22:37 CEST

[niedziela, 13 maj 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> No włąsnie nie mam pewności. Ostanio zmiany na rzecz wybijania wszystkiego
> zostały zrobione w RH i Debianie i IIRC stały za tym jakeiś względy
> bezpieczeństwa.
> Nie wiem jak pwinniśmy tutaj robić i czy poprzednie zachowanie jest tu do
> przyjęcia ponieważ tematu nie roztrząsałem.

A nie da się zrobić patcha, że np. SSHd dostaje jakiś tam sygnał podczas
upgradu. Oznacza to, że po rozłączeniu ostatniej sesji zdycha. A na
porcie i tak już nówka słucha.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter