end i del nie działa z nowym kbd

Nie, 13 Maj 2001, 10:46:24 CEST

On Sun, 13 May 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Ja mam pytanie: czy readline jest na tyle głupi, że trzeba mu podawać
> konkretne kody, a nie może ich sobie wyciągnąć z terminfo czy czegoś w
> tym stylu?

Oczywiście, że nie. Sam patchowałem readline żeby kilka brakujących
sekwencji było zczytywanych z terminfo. Jeżeli są tu nadal jakeis
nieścisłości to tylko dlatego, że definicja mapowanai klawiatury nie
pokrywa się z tym co jest w terminfo (jak to jest w tej chwili z
np. home/end w gnome-terminalu).
Mówiąc inaczej nigdzie nie powinno być konieczności wstawiania żywcem
sekwencji terminalowych.