Argh!!! SSH

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 13 Maj 2001, 19:52:19 CEST

On Sun, 13 May 2001, Michal Margula wrote:

> W związku z tym tylko proces główny. W sumie ważniejsze jest to, że ktoś
> się nie odcina od serwera niż kwestie paranoidalne :).

Dokladnie. Trzeba zrobic tak, zeby rpm -Fvh * puszczone na archiwum
z rpmami z ftp NIGDY nie powodowalo odciecia administratora od maszyny.

Jezeli ktos po upgradzie chce miec pewnosc ze pracuja TYLKO nowe wersje
wszystkich programow i bibliotek - poprostu zrobi reboot.

Pamietajmy, ze wielka zaleta Linuxa jako takiego jest to, ze mozna nim
administrowac majac utrudniony (np oddalony o 3h jazdy pociagiem) dostep
do konsoli systemu. I zachowajmy te zalete w PLD!

M.

PS. Swoja droga, ciagle brakuje jasnej procedury podejmowania decyzji
kiedy jakis pakiet/grupa pakietow nadaje sie do podstawowego ftp.
A przydaloby sie cos takiego... co nie oznacza ze chce wdrozyc ISO-9000
wsrod developerow PLD :>

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-