mysql

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 16 Maj 2001, 13:46:49 CEST

On Wed, May 16, 2001 at 01:32:55PM +0200, Paweł A. Gajda wrote:
> Chcę włączyć (warunkowo) do mysqla backendy BDB i InnoDB [...]

To mi się podoba.
Pamiętaj tylko że należy korzystać z BDB które jest w źródłach MySQLa, a
nie z systemowego db3. Piszą o tym w dokumentacji. (Ty pewnie o tym
wiesz ale kloczek nie :-)

>w związku z czym
> zmieniłbym domyślną lokalizację ISAMów z /var/lib/mysql do
> /var/lib/mysql/isam, natomiast /var/lib/mysql/{innodb,bdb}
> byłyby domyślną lokalizacją plików dla 2 pozostałych endów.

Rozumiem że /var/lib/mysql/isam było by także dla tablic MyISAM ?

> Wiąże się to niestety z koniecznością ręcznego przeniesienia
> istniejących baz przy upgradzie i poprawienia sobie mysqld.confa,
> inaczej np. mysqlshow pokaże nie istniejące bazy bdb i innodb.

A może przeniesienie baz zrobić jakimś triggerem ?
W nim też dać informacje o konieczności zmiany w mysqld.conf lub o ile
to możliwe wykonać taką zmiane automatycznie.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/