mysql

Śro, 16 Maj 2001, 14:13:18 CEST

On Wed, 16 May 2001, Paweł A. Gajda wrote:

> Chcę włączyć (warunkowo) do mysqla backendy BDB i InnoDB w związku z czym
> zmieniłbym domyślną lokalizację ISAMów z /var/lib/mysql do
> /var/lib/mysql/isam, natomiast /var/lib/mysql/{innodb,bdb}
> byłyby domyślną lokalizacją plików dla 2 pozostałych endów.
>
> Wiąże się to niestety z koniecznością ręcznego przeniesienia
> istniejących baz przy upgradzie i poprawienia sobie mysqld.confa,
> inaczej np. mysqlshow pokaże nie istniejące bazy bdb i innodb.
>
> Czekam na ew. kometarze.

Nie koniecznie musi się to wiązać z ręczny przenoszeniem. Mozesz to zrobić
tak że dodasz odpwoedniego triggera który wykona takie pzreniesienie.

%triggetpostun -- mysql
if [ <sprawdzenie_że_jest_to_wersja_z_starym_układem_katalogów> ]; then
	<stop_mysql-a>
	mkdir /var/lib/mysql/isam
	mv -f /var/lib/mysql/* /var/lib/mysql/isam
	<start_mysql-a>
if

Pytania dodatkowe: czy włącznie BDB i InnoDB domyślnie mocno by
powiększyło całość ? Bo może możanby to wąłczyć domyślnie zostawiajac
możliwośćwyłacznia ? Do czego to tak w skrócie służy ?