pdksh nadal "się psuje"...

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 17 Maj 2001, 04:26:32 CEST

On Mon, May 14, 2001 at 12:18:09PM +0200, Michal Moskal wrote:

> EF_FILL=124 ef sh ...
>
> Czasem pomaga (sie wykorzyć :). Może efence mu czyścił pamięć
> (aha, 124 jest z księżyca)

To nie to, zresztą wypełnianie pamięci załatwiłem ręcznie już po
malloc/realloc (eh, a trzeba było najpierw przejrzeć _cały_ manual do
efence ;/).

Okazało się, że dobrym tropem był wskaźnik source oraz psucie go przez
eval.

Nie wiem czy to już wszystko, ale właśnie mi się zbudowało unixODBC -
bez segfaultów ani wyświetlania krzaków zamiast numerów linii przy
"test (...) unexpected (...)".

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/