problemy z mysql

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 19 Maj 2001, 12:09:54 CEST

On Sat, 19 May 2001 11:53:01 +0200, you wrote:
>Witam
>Mam problem z mysqlem. Deamon stratuje normalnie i wszystko wygląda
>wporządku. Jest tylko jeden problem - cały czas jest zamknięty port mysqla
>(tj. 3306). Aby się upewnić że z systemem jest wszystko w porządku
>zainstalowałem wersję binarną z tara. Wynik jest taki, że wersja "generic"
>działa, a z PLD nie. Będę wdzięczny za wszystkie pomysły jak uruchomic mysql
>z PLD.

A zajrzałeś przynajmniej do /etc/mysqld.conf? Jest tam coś takiego:
# Don't allow connections over the network by default
#skip-networking

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć