/bin/sh

Nie, 20 Maj 2001, 09:02:00 CEST

On 20 May 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Niestety chyba niezupełnie. Kompilacja ggv 1.0.1:
> for file in ./*.omf; do \
> 	/usr/bin/install -c -m 644 ./$file /home/users/misiek/tmp/ggv-1.0.1-root-misiek/usr/X11R6/share/omf/ggv; \
> done
> scrollkeeper-update -p /var/scrollkeeper
> Memory fault
> Memory fault
> Memory fault
> Memory fault
> Memory fault
> Memory fault

scrollkeeper-update ma jakiś błąd który powoduje że się wywala o ile poda
mu się złe ścieżki i w tym wypadku (niemal jestem pewie), ze o to chodzi
(zerknę na to). Tak czy inaczje zauważyłęm wczoraj jeszcze jeden efekto.
Otóż przy kompilacji unixODBC 2.0.7 w jednymn ze skryptów libootla całość
sie wywaliła z buss error (nie był to juz memory fault). Przestawienie
/bin/sh na basha dało poprawe. Czyli w pdksh jeszcze jednak coś siedzi
choć jest to chyba już coś innego niż popraednio.