xemacs-gnus czyli ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...

Nie, 20 Maj 2001, 13:50:05 CEST

Piotr Meyer <piotrm w webcorp.pl> writes:

> Przy probie instalacji xemacs-gnus-5.8.8-1 dochodze do etapu
> w ktorym rpm krzyczy:
>
> xemacs-mh-e-pkg jest wymagany przez xemacs-gnus-pkg-5.8.8-1
> xemacs-rmail-pkg jest wymagany przez xemacs-gnus-pkg-5.8.8-1
> xemacs-w3-pkg jest wymagany przez xemacs-gnus-pkg-5.8.8-1
>
> Ja natomiast nigdzie tych pakietow znalezc nie moge...
Są w cvsie. Puściłem je do przebudowania (zaraz powinny się znaleść w
/test) ale pewnie jakieś dodatkowe zależności i tak wyjdą :-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]