/bin/sh

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 20 Maj 2001, 12:45:50 CEST

On Sun, May 20, 2001 at 09:02:00AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On 20 May 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[...]
> scrollkeeper-update ma jakiś błąd który powoduje że się wywala o ile poda
> mu się złe ścieżki i w tym wypadku (niemal jestem pewie), ze o to chodzi
> (zerknę na to). Tak czy inaczje zauważyłęm wczoraj jeszcze jeden efekto.
> Otóż przy kompilacji unixODBC 2.0.7 w jednymn ze skryptów libootla całość
> sie wywaliła z buss error (nie był to juz memory fault). Przestawienie
> /bin/sh na basha dało poprawe. Czyli w pdksh jeszcze jednak coś siedzi
> choć jest to chyba już coś innego niż popraednio.

Niestety(?) u mnie się zbudował, bez dziwnych zachowań.
W którym momencie kompilacji się wyłożył? (może być końcówka loga,
porównam ze swoim z całej kompilacji)
Bus error - to chyba nie na intelu?

ggv u siebie nie sprawdzę z braku pakietów gnome i gnomopodobnych.
Może jakiś backtrace?
Długi ten scrollkeeper-install jest? Może by się dało ustalić, na jakim
poleceniu się sypie?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/