/bin/sh

Nie, 20 Maj 2001, 16:58:56 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl> writes:

> Niestety(?) u mnie się zbudował, bez dziwnych zachowań.
pakiet skompilować i zbudować się zbuduje ale w logu jest sporo memory
faultów ksha ;(

> W którym momencie kompilacji się wyłożył? (może być końcówka loga,
> porównam ze swoim z całej kompilacji)
Najprościej to wykonać:
[misiek w arm misiek]$ /usr/bin/scrollkeeper-update -p /costamxyz
Memory fault
Memory fault
Memory fault
Memory fault

scrollkeeper-0.2-1 dla i686

> Długi ten scrollkeeper-install jest? Może by się dało ustalić, na jakim
> poleceniu się sypie?
To binarka.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]