uwagi nt. postgresql, kbd, ltrace, readline, vixie-cron

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 20 Maj 2001, 20:49:53 CEST

[niedziela, 20 maj 2001], Jakub Bogusz napisał(a):

> postgresql:
> dlaczego z sysconfig wyleciała opcja ALLOW_TCP_CONNECTIONS?

Bo nie ma takiej opcji w 7,1.x?

> Teraz żeby to włączyć trzeba grzebać w init.d/postgresql.
> Można też dodać opcję do SSL.
> Albo przynajmniej jakiś parametr do przekazywania innych opcji do
> pg_ctl czy postmastera (pg_ctl -o "$POSTMASTER_OPTIONS"), żeby nie
> trzeba było grzebać w init.d.
> (mogę to zrobić, tylko się pytam dlaczego wyleciało ALLOW...)

A gdzie tam wodzu widziałeś opcje dotyczące tcp albo ssl?
Bo tak patrze na pg_ctl --help i postgres --help i nie widze.

To sie teraz ustawia w /var/lib/pgsql/postgreql.conf.

> O ile użycie pg_ctl do "postgresql reload" jest OK, to do restart już
> niekoniecznie, bo nie odczyta nowych opcji z sysconfig. Chyba żeby robić
> pg_ctl -o "$opcje_na_nowo_odczytane_z_sysconfig" restart .

Czy ty wogóle obejrzałeś ten plik? Czy tylko tak sobie marudzisz?

Janek