eeee - gumowy ram?

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 21 Maj 2001, 08:22:00 CEST

[poniedziałek, 21 maj 2001], Jan Rekorajski napisał(a):

> Jak długo miałeś te Xy włączone?
> U mnie chodzi po 2 i więcej dni i takich objawów nie ma (TNT2 Pro).

Chodziły całą dobę, ale jak się okazuję, nie mogę powtórzyć tej
sytuacji. Już nic nie cieknie :). Dziwne... Odnoszę wrażenie, że łapska
na tym może położyła mozilla, bo przy niej dość mocno dysk świrował.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter