alsautils i svgalib

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 23 Maj 2001, 14:12:25 CEST

[środa, 23 maj 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Właśnie przejrzałem pobierznie alsa-devel i widże, że z 0.9 są jeszcze tu
> i ówsdzie jakieś kłopoty. W takim razie o ile ktoś sie sie nie weźmie w
> przeciagu pół godziny do tego to zacznę robić 0.5.11. W razie czego
> rozwiajanie dalsze 0.9 proponowałbym na branchu od rrewizji jaka jest
> obenie w repo.

Odnoszę wrażenie, że alsa 0.9 ma problemy z 2.4.x, ale mogę się mylić
:). w sumie jak będzie 0.5.11 to sę nie obrażę ;]

nadal czekam na jakiś mechanizm - nowe jajko == nowe svgalib, nowe alsa,
nowe cokolwiek co siedzi w /lib/modules/%{wersjajajka} :)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter