Lock w CVS

Czw, 24 Maj 2001, 17:43:03 CEST

On Thu, 24 May 2001, Stacho Pal wrote:

> -------------
> Ja natomiast mam pytanie dotyczace anoncvs-a, od jakiegos czasu proba
> zalogowania konczy sie komunikatem:
> cvs [login aborted]: connect to [anoncvs.pld.org.pl]:2401
> failed: Connection refused

Już nie wiem co tam w tej chwili jest. Czy nieprawidłowy (jeszcze) wpis w
DNS czy chwilowo rzeczywiście to nie bedzie diałać. Sergiusz jest lepiej
zorientowany).

Co do kłopotów z komunikacją o i ile pojawiałby sie jakieś straty po
drodze prośba (jeszcze raz) o podsyłanie wyciągów z
mtr/traceroute/tracepath/ping na adnet w task.gda.pl