Rozwalona spójność dystrybucji - wnioski i konkretna propozycja

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 25 Maj 2001, 11:14:46 CEST

On Fri, 25 May 2001, --s+ wrote:

>kde na produkcyjnym serwerze? ;-)

>pytanie jest tylko jedno: jak bez zamrazania distro nabyć
>pewność, że, cytuję: "*na* *pewno*" pakiety działają?
Opinia użytkowników ?  Powiem tak - używam "stacji roboczej" na PLD,
praktycznie codziennie robię upgrade'y z ftp-a nowych pakietów i po prostu
od razu widzę jak coś jest nie tak. Zestaw pakietów sprzed zmian openssl-a
był "zgrany" i dobrze działający. Natomiast z nowym openssl-em zmienione
zostało wieeele pakietów, m.in. kde-libs, ale już kde-base nie. Tak więc
taki upgrade powodował u mnie konflikt z kde-base oraz konquerorem. Co
prawda w końcu i tak go zrobiłem z --nodeps - ale nie tędy droga ... A tak
a'propos - mimo wszystko konqueror działa dalej :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl