błąd php-xml-4.0.5-0.5

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Sob, 26 Maj 2001, 20:37:00 CEST

witam

httpd: error while loading shared libraries:
/usr/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20001222/xml.so: undefined
symbol: php_XML_ParserCreate

przebudowanie pakietu daje identyczny błąd

jak rozpakowałem php-4.0.5-0.5.src.rpm, zrobiłem z palca
./SOURCES/php-4.0.5/configure; make i bezczelnie podmieniłem libphp4.so,
to wszystko działa ładnie

przem.

--
Na  warszawskiej  GPW  zadebiutowała  kolejna  firma internetowa - Hoga.pl. Na
parkiet wybiera się również portal Arena.pl.