kernel: po co serial-5.05.tar.gz?

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pon, 28 Maj 2001, 09:34:09 CEST

On Mon, May 28, 2001 at 05:49:57AM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> Jaki jest powód dołączenia tytułowego pakietu do dystrybucyjnego jądra?
> Psuje mi on kompilację ltmodem'u (pod czystym 2.2.19 (i innymi) kompiluje
> się bez problemów). Konkretnie wywala się na zmienionej definicji bufora
> xmit z async_struct.
jest potrzebny, m.in. mi :) do kart fastserialowych (961kbps), do tego
jest według jakiejśtam dokumentacji potrzebne co najmniej 4.96

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...